Szanowni Rodzice
W związku z nowymi zasadami opłat za posiłki, prosimy o zapoznanie się z poniższym tekstem i instrukcją dotyczącą wysłania przelewu za posiłki, założenia konta i rejestracji w celu logowania się w systemie. Założenie konta w systemie pozwoli państwu na sprawne dokonywanie wpłat i możliwość zgłoszenia nieobecności dziecka, a tym samym dokonać kompensaty wpłaconych środków. Wszystkie informacje znajdą państwo na stronie internetowej :
INSTRUKCJA KROK PO KROKU
W roku szkolnym 2024/2025 wraz z rozpoczęciem zajęć otrzymają państwo deklarację wyboru posiłków dostarczanych do NIEPUBLICZNYCH szkół, przedszkoli, żłobków i punktów przedszkolnych w Gminie Sierakowice.
Przykładowa deklaracja :
Deklaracja wyboru posiłków dostarczanych do szkół, przedszkoli, żłobków i punktów przedszkolnych w Gminie Sierakowice.
Imię i nazwisko dziecka: ……………………………………………………………………………………………………………………………………...
Adres i nazwa placówki (przedszkole,oddział przedszkolny, żłobek, szkoła)
………………………………………………………………………………………………………………………………
śniadanie: tak / nie zupa: tak / nie II danie: tak / nie powieczorek: tak / nie………………………………………………….
podpis rodzica lub prawnego opiekuna
wraz z deklaracją otrzymują państwo do podpisu zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Po wypełnieniu deklaracji otrzymają Państwo informację z numerem konta, indeksem do wpłaty oraz kodem do utworzenia konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)
Cennik na dany miesiąc oraz instrukcja opłaty znajduje się na stronie:
www.smacznesierakowice.pl
Zgłaszanie dni, w których nie będziemy korzystać z wyżywienia jest możliwe po dokonaniu pierwszej wpłaty. Uwaga : Rejestracja nieobecności jest możliwa wyłącznie po zarejestrowaniu się w systemie ebok.
Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego,
Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektr.
Dokonana wcześniej płatność za wskazane dni zostanie przesunięta na następny miesiąc - zatem w następnym miesiącu opłata będzie mniejsza o kompensowaną kwotę zgodną z nieobecnościami ucznia.
W roku szkolnym 2024/2025 pierwsza wpłata za miesiąc wrzesień powinna nastąpić do dnia 06 września(za miesiąc wrzesień) druga wpłata do dnia 25 września (za miesiąc październik). W kolejnych miesiącach wpłat dokonujemy zgodnie z tabelą opłat umieszczonej na stronie internetowej, tj. zawsze do 25 dnia kończącego się miesiaca na miesiac kolejny..
Po otrzymaniu od państwa deklaracji otrzymają państwo od naszej firmy instrukcję dotyczącą opłat i rejestracji w Internetowym Biurze Klienta. Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie sie z instrukcją!
Przykładowa instrukcja :
Smaczne Sierakowice - Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze
Zgodnie z państwa deklaracją, poniżej przedstawiamy instrukcję pierwszej wpłaty z przykłądowym opisem nazwy przelewu za wybrane posiłki oraz indeks do rejestracji w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)
Imię i nazwisko dziecka:
JAN KOWALSKI
KROK PIERWSZY:
Pierwszy przelew za posiłki, zgodny z pierwszą deklaracją, wysyłamy do dnia 06 września na konto:
BS w Sztumie O/Somonino 71 8309 0000 0080 0302 2000 0040 wpisując w nazwie przelewu indeks: SZP/OP/14/2,3/JANEK KOWALSKI
WAŻNE!
Nie dopisujemy do indeksu żadnych dodatkowych informacji !!! Przelew wykonujemy za każde dziecko indywidualnie !
W przypadku otrzymania dofinansowania posiłków z GOPS w indeksie wpisujemy tylko numer identyfikacyjny posiłku, za który wnosimy opłatę!
Jeżeli w póżniejszym czasie chcemy dokonać zmian w zakupionych posiłkach w kolejnych miesiącach (dotyczy szkół) w indeksie zmieniamy tylko numer identyfikacyjny posiłków!!!!
Numery identyfikacyjne posiłków, cennik, terminy wpłat,jadłospis,kontakt oraz link
do Internetowego Biura Obsługi Klienta (ebok) znajdą państwo na stronie :
www smacznesierakowice.pl
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (ebok)
Założenie indywidualnego konta w systemie ebok jest możliwe po dokonaniu pierwszej wpłaty tylko z własnego konta (nie ma możliwości korzystania z ebok przy wpłatach np. na poczcie, w przypadku zmiany konta również ebok nie będzie działał prawidłowo) i po umieszczeniu klienta w systemie – zwykle trwa to do kilku dni. W celu rejestracji prosimy wpisać wyłącznie nadany indeks: SZP/OP/14
system poda kolejne kroki instrukcji w celu rejestracji.
Uwaga :
Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego.
Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektr.
1. Wysłanie przelewu:
Przelew wysyłamy na podane poniżej konto zgodnie z cennikiem za dany miesiąc wybierając odpowiednie posiłki:
Nr konta : Bank Spółdzielczy w Sztumie O/Somonino
71 8309 0000 0080 0302 2000 0040
Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać tylko i wyłącznie numer nadanego indeksu Jeżeli w póżniejszym czasie chcemy dokonać zmian w zakupionych posiłkach w kolejnych miesiącach (dotyczy szkół) w indeksie zmieniamy tylko numer identyfikacyjny posiłków!!!!
Cennik brutto i numery identyfikacyjne posiłków:
PRZEDSZKOLA I ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE:
1. śniadanie - 3,80 zł /dzień
2. Zupa - 3,80 zł /dzień
3. II danie - 6,30 zł/dzień
4. Podwieczorek - 3,10 zł/dzień
SZKOŁY PODSTAWOWE
5. zupa: 4,70 zł/dzień
6. II danie: 7,40 zł/dzień
7. bułka + herbata : 2,10 zł/dzień
8. bułka + kakao: 2,30 zł/dzień
W celu identyfikacji wpłat przydzielone zostały identyfikatory dla poszczególnych placówek:
SZSP - Zespół Szkolno-Przedszkolny "Mała Szkoła" w Szopie - szkoła podstawowa
SZP - Oddział przedszkolny w Szopie
przykład:
uczeń Janek Kowalski uczęszczający do Oddziału Przedszkolnego w Szopie
powinien w tytule przelewu wpisać nadany indeks : SZP/0P/14/2,3/JANEK KOWALSKI
W przypadku nieprawidłowo wprowadzonego tytułu przelewu system opłat nie zatwierdzi przelewu i kwota pieniędzy będzie zwrócona do nadawcy.
2. Rejestracja nowego indywidualnego konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)
Uwaga!
-Zanim rozpoczniesz rejestrację musisz wykonać przynajmniej jeden przelew wcześniej- system wtedy rozpozna wpłacającego.
- Rejestracji w eboku można dokonać po 7 dniach od pierwszej wpłaty na konto bankowe.
czyli
- Po dokonanu przelewu- W celu założenia konta w systemie prosimy o podanie otrzymanego loginu
np. SZP/OP/14
oraz swojego adresu e-mail,
na który zostaną przesłane dalsze instrukcje.
3. Zgłaszanie dni w których nie bedziemy korzystać z wyżywienia
Uwaga : Rejestracja nieobecności jest możliwa po zarejestrowaniu w eboku.
Po opłaceniu pełnej płatności za miesiąc istnieje możliwość rezygnacji z wyżywienia za wskazane dni
Uwaga : Zgłoszenie nieobecności jest możliwe wyłącznie po zarejestrowaniu się w systemie ebok.Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego. Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektronicznej.
Zgłoszenia nieobecności i rezygnacji w danym dniu z posiłków dokonujemy po zalogowaniu się na swoje konto: na zakładce 'Moje konto' należy wybrać dni i wcisnąć 'Zapisz'
Dokonana wcześniej płatność za wskazane dni zostanie zostanie przesunięta na następny miesiąc - zatem w następnym miesiącu opłata będzie mniejsza o kompensowaną kwotę zgodną z nieobecnościami ucznia.
WPŁATY ZA WRZESIEŃ 2024 BARDZO PROSIMY DOKONYWAĆ DO DNIA 06 WRZEŚNIA 2024 R.
WPŁATY ZA PAŹDZIERNIK 2024 BARDZO PROSIMY DOKONYWAĆ DO DNIA 25 WRZEŚNIA 2024 R.
NR POSZCZEGÓLNYCH POSIŁKÓW OBOWIĄZUJĄCE DLA PRZEDSZKOLI, KTÓRE NALEŻY PODAĆ W TYTULE
PRZELEWU, ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ (TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZYDZIELONY NUMER) BEZ DODATKOWYCH OPISÓW!
1. ŚNIADANIE
2. ZUPA
3. II DANIE
4. PODWIECZOREK
NR POSZCZEGÓLNYCH POSIŁKÓW OBOWIĄZUJĄCE DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH , KTÓRE NALEŻY PODAĆ W TYTULE PRZELEWU, ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ (TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZYDZIELONY NUMER) BEZ DODATKOWYCH OPISÓW!
5. ZUPA
6. II DANIE
7. HERBATA + BUŁKA
8. KAKAO + BUŁKA
ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY w ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM
"MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE"
CENNIK WRZESIEŃ 2024
ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM
"MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE
WRZESIEŃ 2024
PLACÓWKA |
INFORMACJA |
POSIŁKI NR/KOSZT | |
1. | - ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W SZOPIE | 11 dni
| 2 - 3,80 zł X 11 dni = 41,80 zł 3 - 6,30 zł X 11 dni = 69,30 zł |
PAŹDZIERNIK 2024
PLACÓWKA |
INFORMACJA |
POSIŁKI NR/KOSZT | |
1. | - ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W SZOPIE | 23 dni
| 2 - 3,80 zł X 23 dni = 87,40 zł 3 - 6,30 zł X 23 dni = 144,90 zł |
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM
"MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE
WRZESIEŃ 2024
PLACÓWKA |
INFORMACJA |
POSIŁKI NR/KOSZT | |
1. | - SZKOŁA PODSTAWOWA | 11 dni
| 5 - 4,70 zł x 11 dni = 51,70 zł 6 - 7,40 zł x 11 dni = 81,40 zł 7 - 2,10 zł x 11 dni = 23,10 zł 8 - 2,30 zł x 11 dni = 25,30 zł |
PAŹDZIERNIK 2024
PLACÓWKA |
INFORMACJA |
POSIŁKI NR/KOSZT | |
1. | - SZKOŁA PODSTAWOWA | 23 dni
| 5 - 4,70 zł x 23 dni = 108,10 zł 6 - 7,40 zł x 23 dni = 170,20 zł 7 - 2,10 zł x 23 dni = 48,30 zł 8 - 2,30 zł x 23 dni = 52,90 zł |