Instrukcja



Szanowni Rodzice

W związku z nowymi zasadami opłat za posiłki, prosimy o zapoznanie się z poniższym tekstem i instrukcją dotyczącą wysłania przelewu za posiłki, założenia konta i rejestracji w celu logowania się w systemie. Założenie konta w systemie pozwoli państwu na sprawne dokonywanie wpłat i możliwość zgłoszenia nieobecności dziecka, a tym samym dokonać kompensaty wpłaconych środków. Wszystkie informacje znajdą państwo na stronie internetowej :

www.smacznesierakowice.pl

 

 

INSTRUKCJA KROK PO KROKU

W roku szkolnym 2024/2025 wraz z rozpoczęciem zajęć otrzymają państwo deklarację wyboru posiłków dostarczanych do NIEPUBLICZNYCH szkół, przedszkoli, żłobków i punktów przedszkolnych w Gminie Sierakowice.

Przykładowa deklaracja :

 

Deklaracja wyboru posiłków dostarczanych do szkół, przedszkoli, żłobków i punktów przedszkolnych w Gminie Sierakowice.

 

Imię i nazwisko dziecka: ……………………………………………………………………………………………………………………………………...

 

Adres i nazwa placówki (przedszkole,oddział przedszkolny, żłobek, szkoła)

 

………………………………………………………………………………………………………………………………

śniadanie: tak / nie zupa: tak / nie II danie: tak / nie powieczorek: tak / nie………………………………………………….

 

                                                                                                  podpis rodzica lub prawnego opiekuna

wraz z deklaracją otrzymują państwo do podpisu zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Po wypełnieniu deklaracji otrzymają Państwo  informację z numerem konta, indeksem do wpłaty oraz kodem do utworzenia konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)

 

Cennik na dany miesiąc oraz instrukcja opłaty znajduje się na stronie:

 

www.smacznesierakowice.pl

 

Zgłaszanie dni, w których nie będziemy korzystać z wyżywienia jest możliwe po dokonaniu pierwszej wpłaty. Uwaga : Rejestracja nieobecności jest możliwa wyłącznie po zarejestrowaniu się w systemie ebok.

Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego,

Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektr.

Dokonana wcześniej płatność za wskazane dni zostanie przesunięta na następny miesiąc - zatem w następnym miesiącu opłata będzie mniejsza o kompensowaną kwotę zgodną z nieobecnościami ucznia.

W roku szkolnym 2024/2025 pierwsza wpłata za miesiąc wrzesień powinna nastąpić do dnia 06 września(za miesiąc wrzesień) druga wpłata do dnia 25 września (za miesiąc październik). W kolejnych miesiącach wpłat dokonujemy zgodnie z tabelą opłat umieszczonej na stronie internetowej, tj. zawsze do 25 dnia kończącego się miesiaca na miesiac kolejny..

Po otrzymaniu od państwa deklaracji otrzymają państwo od naszej firmy instrukcję dotyczącą opłat i rejestracji w Internetowym Biurze Klienta. Uprzejmie prosimy o dokładne zapoznanie sie z instrukcją!

                                                                                     Przykładowa instrukcja :

 

Smaczne Sierakowice - Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna Słoneczne Wzgórze

 

Zgodnie z państwa deklaracją, poniżej przedstawiamy instrukcję pierwszej wpłaty z przykłądowym opisem nazwy przelewu za wybrane posiłki oraz indeks do rejestracji w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)

 

Imię i nazwisko dziecka:

 

JAN KOWALSKI

 

KROK PIERWSZY:

 

Pierwszy przelew za posiłki, zgodny z pierwszą deklaracją, wysyłamy do dnia 06 września na konto:

 

BS w Sztumie O/Somonino 71 8309 0000 0080 0302 2000 0040 wpisując w nazwie przelewu indeks: SZP/OP/14/2,3/JANEK KOWALSKI

 

WAŻNE!

 

Nie dopisujemy do indeksu żadnych dodatkowych informacji !!! Przelew wykonujemy za każde dziecko indywidualnie !

 

W przypadku otrzymania dofinansowania posiłków z GOPS w indeksie wpisujemy tylko numer identyfikacyjny posiłku, za który wnosimy opłatę!

Jeżeli w póżniejszym czasie chcemy dokonać zmian w zakupionych posiłkach w kolejnych miesiącach (dotyczy szkół) w indeksie zmieniamy tylko numer identyfikacyjny posiłków!!!!

 

Numery identyfikacyjne posiłków, cennik, terminy wpłat,jadłospis,kontakt oraz link

 

do Internetowego Biura Obsługi Klienta (ebok) znajdą państwo na stronie :

 

                                                                   www smacznesierakowice.pl

 

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (ebok)

 

Założenie indywidualnego konta w systemie ebok jest możliwe po dokonaniu pierwszej wpłaty tylko z własnego konta (nie ma możliwości korzystania z ebok przy wpłatach np. na poczcie, w przypadku zmiany konta również ebok nie będzie działał prawidłowo) i po umieszczeniu klienta w systemie – zwykle trwa to do kilku dni. W celu rejestracji prosimy wpisać wyłącznie nadany indeks: SZP/OP/14

 

                                                                       system poda kolejne kroki instrukcji w celu rejestracji.

 

Uwaga :

Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego.

Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektr.

 

 

                                                                                            

 

1. Wysłanie przelewu:

Przelew wysyłamy na podane poniżej konto zgodnie z cennikiem za dany miesiąc wybierając odpowiednie posiłki:

Nr konta : Bank Spółdzielczy w Sztumie O/Somonino

71 8309 0000 0080 0302 2000 0040

Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać tylko i wyłącznie numer nadanego indeksu Jeżeli w póżniejszym czasie chcemy dokonać zmian w zakupionych posiłkach w kolejnych miesiącach (dotyczy szkół) w indeksie zmieniamy tylko numer identyfikacyjny posiłków!!!!

Cennik brutto i numery identyfikacyjne posiłków:

 

PRZEDSZKOLA I ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE:

1. śniadanie - 3,80 zł /dzień

2. Zupa - 3,80 zł /dzień

3. II danie - 6,30 zł/dzień

4. Podwieczorek - 3,10 zł/dzień

 

SZKOŁY PODSTAWOWE

5. zupa: 4,70 zł/dzień

6. II danie: 7,40 zł/dzień

7. bułka + herbata : 2,10 zł/dzień

8. bułka + kakao: 2,30 zł/dzień

W celu identyfikacji wpłat przydzielone zostały identyfikatory dla poszczególnych placówek:

SZSP - Zespół Szkolno-Przedszkolny "Mała Szkoła" w Szopie - szkoła podstawowa                                                    

SZP - Oddział przedszkolny w Szopie

przykład:

 

uczeń Janek Kowalski uczęszczający do Oddziału Przedszkolnego w Szopie
powinien w tytule przelewu wpisać nadany indeks : SZP/0P/14/2,3/JANEK KOWALSKI

W przypadku nieprawidłowo wprowadzonego tytułu przelewu system opłat nie zatwierdzi przelewu i kwota pieniędzy będzie zwrócona do nadawcy.

2.                         Rejestracja nowego indywidualnego konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (ebok)

Uwaga!

-Zanim rozpoczniesz rejestrację musisz wykonać przynajmniej jeden przelew wcześniej- system wtedy rozpozna wpłacającego.

- Rejestracji w eboku można dokonać po 7 dniach od pierwszej wpłaty na konto bankowe.

 

czyli


- Po dokonanu przelewu- W celu założenia konta w systemie prosimy o podanie otrzymanego loginu

             np.          SZP/OP/14
oraz swojego adresu e-mail,
na który zostaną przesłane dalsze instrukcje.

3. Zgłaszanie dni w których nie bedziemy korzystać z wyżywienia

Uwaga : Rejestracja nieobecności jest możliwa po zarejestrowaniu w eboku.

Po opłaceniu pełnej płatności za miesiąc istnieje możliwość rezygnacji z wyżywienia za wskazane dni

Uwaga : Zgłoszenie nieobecności jest możliwe wyłącznie po zarejestrowaniu się w systemie ebok.Rezygnacja będzie możliwa wyłącznie do godziny 10.00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego. Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektronicznej.


Zgłoszenia nieobecności i rezygnacji w danym dniu z posiłków dokonujemy po zalogowaniu się na swoje konto: na zakładce 'Moje konto' należy wybrać dni i wcisnąć 'Zapisz'

Dokonana wcześniej płatność za wskazane dni zostanie zostanie przesunięta na następny miesiąc - zatem w następnym miesiącu opłata będzie mniejsza o kompensowaną kwotę zgodną z nieobecnościami ucznia.

 

WPŁATY ZA WRZESIEŃ 2024 BARDZO PROSIMY DOKONYWAĆ DO DNIA 06 WRZEŚNIA 2024 R.

WPŁATY ZA PAŹDZIERNIK 2024 BARDZO PROSIMY DOKONYWAĆ DO DNIA 25 WRZEŚNIA 2024 R.

 

NR POSZCZEGÓLNYCH POSIŁKÓW OBOWIĄZUJĄCE DLA PRZEDSZKOLI, KTÓRE NALEŻY PODAĆ W TYTULE

PRZELEWU, ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ  (TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZYDZIELONY NUMER) BEZ DODATKOWYCH OPISÓW!

 

1. ŚNIADANIE

2. ZUPA

3. II DANIE

4. PODWIECZOREK

 

NR POSZCZEGÓLNYCH POSIŁKÓW OBOWIĄZUJĄCE DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH , KTÓRE NALEŻY PODAĆ W TYTULE PRZELEWU, ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ (TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZYDZIELONY NUMER) BEZ DODATKOWYCH OPISÓW!

5. ZUPA

6. II DANIE

7. HERBATA + BUŁKA

8. KAKAO + BUŁKA

 

                                         ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY w ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM

                                                                "MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE"

 

CENNIK WRZESIEŃ 2024 

ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM

"MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE

 

WRZESIEŃ 2024

 

 

PLACÓWKA

 

INFORMACJA

 

POSIŁKI NR/KOSZT

1.

- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W SZOPIE

11 dni

 

2 - 3,80 zł X 11 dni = 41,80 zł

3 - 6,30 zł X 11 dni = 69,30 zł

       

PAŹDZIERNIK 2024 

 

 

PLACÓWKA

 

INFORMACJA

 

POSIŁKI NR/KOSZT

1.

- ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY W SZOPIE

23 dni

 

2 - 3,80 zł X 23 dni = 87,40 zł

3 - 6,30 zł X 23 dni = 144,90 zł

SZKOŁA PODSTAWOWA W ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM

"MAŁA SZKOŁA" W SZOPIE

 

WRZESIEŃ 2024 

 

 

PLACÓWKA

 

INFORMACJA

 

POSIŁKI NR/KOSZT

1.

- SZKOŁA PODSTAWOWA

11 dni

 

5 - 4,70 zł x 11 dni = 51,70 zł

6 - 7,40 zł x 11 dni = 81,40 zł

7 - 2,10 zł x 11 dni = 23,10 zł

8 - 2,30 zł x 11 dni = 25,30 zł

PAŹDZIERNIK 2024

 

 

PLACÓWKA

 

INFORMACJA

 

POSIŁKI NR/KOSZT

1.

- SZKOŁA PODSTAWOWA

23 dni

 

5 - 4,70 zł x 23 dni = 108,10 zł

6 - 7,40 zł x 23 dni = 170,20 zł

7 - 2,10 zł x 23 dni = 48,30 zł

8 - 2,30 zł x 23 dni = 52,90 zł

Napisz do nas: [email protected]