Szanowni Państwo,



Szanowni Państwo,

W związku z wieloma konsultacjami jak również prośbami i pytaniami rodziców dotyczących kompensat za niewykorzystane posiłki zmienia się zapis :

„… kompensata zostaje uznana w przypadku nieobecności powyżej 3 dni roboczych…”

na :

kompensata zostaje uznana w przypadku nieobecności w kolejnym dniu roboczym…”

po zgłoszeniu rezygnacji wyłącznie w Internetowym Biurze Klienta e-bok do godz. 10:00 dnia poprzedzającego dzień nieobecności (rezygnacji) i obowiązuje od dnia kolejnego.

Uwaga: Nie ma możliwości zgłoszenia nieobecności ucznia drogą telefoniczną lub w formie poczty elektronicznej.

 

Jednocześnie przypominamy iż należy dokonać do dnia 25 października 2020 r. opłaty za miesiąc listopad zgodnie z nowo obowiązującym cennikiem, który znajduje się na naszej stronie internetowej:

 

Z poważaniem

 

Prezes Zarządu Wielobranżowej Spółdzielni Socjalnej Słoneczne Wzgórze

 

 

Wróć

Napisz do nas: smacznesierakowice@wp.pl